de kop is eraf - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Linda en Kees - WaarBenJij.nu de kop is eraf - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Linda en Kees - WaarBenJij.nu

de kop is eraf

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda en Kees

22 November 2014 | Tanzania, Dar es Salaam

Goed gereisd vandaag. Morgen door vliegen Selous in. Nu eerst slapen. Morgenochtend om 5.30uur weer de wekker

• 22 November 2014 - 22:55

Winni:

Wat een heerlijke plek om vakantie te houden.
    Veel plezier.

• 22 November 2014 - 23:05

Lucy:

Heel veel plezier en geniet. Vergeet niet heeeeeeel veel foto's te maken....

• 23 November 2014 - 10:26

Jolanda Jonkers:

He wat leuk toch een reisverslag. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Geniet van ervan.
    En het is juist leuk om zo vroeg op te staan dan kan je lekker genieten van zo'n heerlijke dag.

• 24 November 2014 - 07:56

Eric:

Linda en Kees,
    Heel veel plezier op juliie mooie reis.

Groetjes Eric

• 24 November 2014 - 18:47

Jean:

Lieve LiKe, zalig om mee te reizen naar dat fascinerende werelddeel! Pas op voor Ebola, is wel a/d andere kant van Afrika, maar ozo besmettelijk naar het schijnt... heb trouwens ooit vernomen (ongeveer een kwart eeuw geleden) dat er op Zanzibar geen mallemoer te doen is... komt mooi uit want jullie leven toch zo'n beetje onderwater, n'est ce pas? Heel veel plezier, geniet ervan!

• 24 November 2014 - 19:48

Jean:

... ben ik weer, heb net de links (linken?) zitten bekijken die gestuurd had... onderkaak zakte steeds meer, als het in het echt ook maar in de buurt komt van de plaatjes, dan... dan... dan hebben jullie het paradijs ontdekt! Dus niet van De Appel snoepen, Linnie ;-). Maak veel foto's, kannie wachten om ze te zien.

• 27 November 2014 - 15:00

Linda En Kees :

Jean: het is/was als op de foto's. Rufiji camp is geweldig geweest. Wat een bijzondere dingen hebben wij daar meegemaakt. En Z-hotel voldoet dik aan onze verwachtingen. Beetje decadent zelfs. Maar daar zijn wij snel aangewend ;-)
    Zijn sinds een paar uur op Zanzibar, waar we weer telefoon en wifi hebben.
    Zal vanavond proberen verslag te schrijven over 4dagen Selous. Waar we enkel konden smsen. Onthaasten heet dat...heerlijk.