nog maar eens 2 duiken - Reisverslag uit Nungwi, Tanzania van Linda en Kees - WaarBenJij.nu nog maar eens 2 duiken - Reisverslag uit Nungwi, Tanzania van Linda en Kees - WaarBenJij.nu

nog maar eens 2 duiken

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda en Kees

01 December 2014 | Tanzania, Nungwi

Nog 2 duiken op onuitspreekbare duikplekken.

Blijkbaar een te beknopt verslag.
Dan maar meer, liggen toch maar te niksen aan het zwembad met een borrel (happy hour 5-7) met bijna sunset al wordt dit geen mooie. Teveel bewolking.

Vandaag was bijna de hele dag bewolkt. (In Stonetown regent het al dagen).
Daarmee wordt het water wilder, geen zonlicht onderwater en daarmee veeeeel minder kleur.
Maar wel weer ongeschonden duikplekken met heel veel vis.
Foto's was lastig en filmen bijna onmogelijk. Maar er zitten altijd een paar mooie of bijzondere tussen.
Morgen gaan we Zanzibar en Stonetown verkennen. We hopen op bewolking, zonder dat, wordt het een lange hete dag. Maar mogelijk wel een met regen. Dat betekent niet dat het afkoelt.

• 01 December 2014 - 14:46

Jordy:

Beknopt verslag! Hopelijk net zo mooi als de vorige :)

• 01 December 2014 - 14:55

Lotte:

En al whale sharks gespot?

Mooie foto's, afwisselende vakantie. Veel plezier!

• 01 December 2014 - 15:10

Pleun:

Wat een mooie foto's!

Heel veel plezier nog. En geniet lekker van de warmte!

• 01 December 2014 - 16:07

Linda En Kees :

Geen whalesharks helaas. Daarvoor moeten we de volgende keer naar Mafia. Klein eilandje onder Zanzibar. Das geen straf om te doen.
    Dit is een super bestemming zonder jetleg.

• 01 December 2014 - 20:20

Martin:

Hey vakantiegangers, net eens uitgebreid alle fotos gezien. Hele Mooie plaatjes ! Ook Hyena kill met onze Gijs gezien, is de natuur papa ! jazeetie. iets voor de partij van de dieren? Nog veel plezier en geniet, voor je het weet zit je weer in ons koude kikkerlandje, brrrrr. Groetjes

• 02 December 2014 - 20:19

Carlo:

Weer veels te mooie plaatjes, lijkt mij weer niet veel aan

• 03 December 2014 - 10:44

Arno:

Indrukwekkend mooie plaatjes. Geen pijlstaart roggen?
    Zou je bij elke foto de naam van de vis er even bij kunnen zetten?
    Scheelt hoop discussie en opzoeken hier. :)

• 07 December 2014 - 23:51

Linda En Kees :

Zo op verzoek van Arno een stingray filmpje toegevoegd. Wat als duikplan begon als "turtle alley" eindigde in "stingray city". Zo zie je maar, de natuur is onvoorspelbaar en laat zich niet dirigeren.