Kyoto, dag 13 - Reisverslag uit Kyoto, Japan van Linda en Kees - WaarBenJij.nu Kyoto, dag 13 - Reisverslag uit Kyoto, Japan van Linda en Kees - WaarBenJij.nu

Kyoto, dag 13

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda en Kees

29 November 2017 | Japan, Kyoto

Een uitslaap dagje. Rustig aan. Het regent weer.
We moeten weer niks. Uiteindelijk opweg naar Gion, daar hebben we een paar oude winkel straatjes ontdekt. Nineizaka en Sanneizaka. En deze leiden naar de Kiyomizu-dera tempel. Niet dat onze intresse daar nog ligt. Tempel nr zoveel. Maar hier zijn de herfst kleuren wel fenomenaal. Jammer dat de zon zich niet laat zien. Sterker het weer wordt steeds slechter.
Dús vervolgens door naar de overdekte winkelstraten van Gion: Teramachi en uiteindelijk over de Nishikimarket.
Het was shop dag vandaag, niet dat we nu zoveel kopen. Maar sommige dingen zijn wel bijzonder in japan. En een gebruiksartikel als souvenir is altijd welkom.

Onze benen zijn op. We belanden uiteindelijk bij een italiaan. En rollen dan naar huis. Nu nog maar 1 dagje.... Het eind komt in zicht.
Zoals het er nu naar uit ziet, is het morgen droog. Dan huren we nog een dagje fietsen en gaan naar de wijk Arashiyama.
En hopelijk ook een stuk varen door echte natuur. We'll see.

Welterusten......

• 29 November 2017 - 15:23

Marian Gravemaker:

Nou, ik vind t leuk hoor.. die tempel is op google ook in herftskleuren te bewonderen dus ik snap het helemaal. De markt lijkt me echt geweldig en dat Arashiyama is heel hoog bamboe waar je doorheen kan lopen kan ik zien... indrukwekkend! Daar varen met zo'n bootje ziet er weer heel rustgevend uit.. kunnen jullie misschien ook wel gebruiken na dat gewandel en gefiets... Welterusten!

• 30 November 2017 - 18:06

Gerrie:

Al jullie belevenissen met veel plezier gelezen! Geniet van de laatste uren in dat bijzondere land en een aangename en veilige terugreis. Tot gauw x x x

• 01 December 2017 - 19:18

Slim:

Hi Globetrotters, wat een geweldige reis maken jullie weer!!! De Herfstkleuren zijn fenomenaal, ken ze alleen uit een film en dat was al ongelofelijk. "Tempel nr zoveel" daar moesten we wel om lachen ("told you so told you so" hihihi) - maar jullie verhalen zijn super om te lezen en zo te zien genieten jullie wel weer met volle teugen! Hou dat vooral nog even vol, en dan een veilige (lange) reis retour gewenst! Kom behouden weer terug met alle extra verhalen en natuurlijk veel foto's. Liefs, xxx

• 02 December 2017 - 12:29

Hetty:

Ook ik heb jullie met plezier gevolgd op wederom een prachtige reis.
    Die herfstkleuren zijn super super mooi om te zien, echt genieten.
    Ook de andere foto's zijn prachtig om zo een glimp van Japan mee te pikken.