Golden gate en dan naar huis - Reisverslag uit Clarens, Zuid-Afrika van Linda en Kees - WaarBenJij.nu Golden gate en dan naar huis - Reisverslag uit Clarens, Zuid-Afrika van Linda en Kees - WaarBenJij.nu

Golden gate en dan naar huis

Blijf op de hoogte en volg Linda en Kees

01 December 2012 | Zuid-Afrika, Clarens

De laatste dag, middernacht vliegen we terug.
Een laatste wandeling en een laatste toertocht met de auto door de Golden Gate National Park, gisteren door het slechte weer, alles gemist, nu gaan we terug, al trekt het nu alweer aardig dicht, terwijl ik dit buiten zit te typen, wordt het weer steen koud. Wij gaan nu rijden kees heeft een wandeling geregeld bij de informatie.

eenmaal thuis: De simpele wandeling, eindigde in een beklimming op handen en voeten. Geweldige uitzichten en prachtige uitgesleten bergen. Hier kan je dagen zoet zijn, zonder dat het verveeld. Wat een waanzinng wandel gebied.

Ik zeg de volgende keer gaan we hier beginnen en de verder afzakken naar het zuiden, door Leshoto, maar ja de volgende keer mag Kees de vakantie bestemming bepalen, dus dat kan nog even duren ........ maar man wat een land, wat een mensen en wat een natuur geweld ! Super !