Een voor spoedige reis - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Linda en Kees - WaarBenJij.nu Een voor spoedige reis - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Linda en Kees - WaarBenJij.nu

Een voor spoedige reis

Blijf op de hoogte en volg Linda en Kees

16 November 2012 | Zuid-Afrika, Johannesburg

5.00uur Het is donker en vroeg als de wekker gaat. De nacht was kort, zoals altijd te laat naar bed, ondanks ons goede voornemen om vroeg te gaan slapen. Een snelle douche, de laatste zaken inpakken , boterham mee, op naar de trein van 6uur. Het begin van minimaal 18 uur reizen, voordat we in Johannesburg (Jobu, voor de insiders ) weer 1 bed zien , om middernacht.
Gisteravond per telefoon de laatste pick-up geregeld vanaf het vliegveld naar de Inn waar wij slapen. Jobu in de nacht is tenslotte het meest onveilige deel van de reis. Morgenochtend dan uitgeslapen onze auto ophalen op het vliegveld.
Zitten nu in de trein, Schiphol komt in zicht.
Ik zou voor nu zeggen: werk ze vandaag, en tot over ~10000 km!

super leuk als jullie reageren, maar met 1 verzoek: voornaam + minimaal 1 letter van je achternaam. Wij hebben teveel dezelfde voornamen in onze groep. Geen idee anders wie wat schrijft. Thanks.