Khao Sok, paradise tree tops resort - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Linda en Kees - WaarBenJij.nu Khao Sok, paradise tree tops resort - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Linda en Kees - WaarBenJij.nu

Khao Sok, paradise tree tops resort

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda en Kees

02 December 2015 | Thailand, Surat Thani

1 uur in de bus en we zijn om 11uur in ons hotel.
Tree tops hotel Paradise. Een mooie stek.
Alle kamers zijn hoog boven de grond in de bomen gebouwd. Van alle gemakken voorzien. Maar de stroomvoorziening laat het hier regelmatig afweten, aangezien ze gisteravond zware regen en wind hebben gehad. This is Thailand.
Wij wilde regenwoud, wij krijgen regenwoud.
Voor de middag boeken wij een kano excursie en voor de avond een nacht wandeling.
Allebei opzoek naar wildlife. We vinden slangen, (kings python en white viper) voeren vissen, zien Agamen(baard en gewoon), vogel etende spin (de grootste in Thailand), vogelspinnen, slapende vogels, civetkat, kleine herten, en achteraf een bloedzuiger onder de douche. All part of the game, het is tenslotte regenwoud.
Tijdens ons diner komt het met bakken naar beneden, maar de nacht trip houden we gelukkig droog. Al drupt het nog uren na onder het blader dak.

• 04 December 2015 - 15:25

Marian Gravemaker:

gatver.. vogel etende spin en vogelspinnen.. genieten hoor...

• 07 December 2015 - 14:43

Jean:

Kabaal hè, in het Regenwoud? Schitterend!!