op de fiets door Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda en Kees - WaarBenJij.nu op de fiets door Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda en Kees - WaarBenJij.nu

op de fiets door Bangkok

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda en Kees

29 November 2015 | Thailand, Bangkok

Sawadee ka

Vandaag was een super dag. Wat een enorm leuke leerzame excursie.
Op de fiets door woonstraatjes van nog geen meter breed, over overdekte marktjes, op verhoogde fiets paden. Met de fiets op de Longtail boot. Maar ook in het idioot drukke verkeer van Bangkok zelf begeven.
Zie foto's ook op

's middags op naar de Chatuchak weekend market. De grootste en kleurrijkste markt van Bangkok. Wij hielden het hier al snel voor gezien, ook al viel de drukte erg mee, heet was het zeker wel.
Wij hebben onze vermoeidheid er op zijn Thais uit laten masseren. Thailand zonder massage kan volgens ons echt niet.
totale tour, totale package. Vervolgens uitgebreid Thais gegeten met grote potten Chang.

• 29 November 2015 - 17:19

Jolanda J:

Wat een smalle straatjes. dan zou ik inderdaad ook wel zin hebben een Thaise massage.

• 29 November 2015 - 18:49

Marjorie VE:

Leuk om jullie te volgen in Thailand.... Zeker nu het hier stormt en regent.... Enjoy!

• 29 November 2015 - 19:37

Marjan Claassens:

Die fietsen zien er goed uit zeg! Beter dan die oude fietsen die wij in Vietnam kregen. Maar op de fiets door die woonstraatjes is wel een van de leukste manieren om rond te kijken. Geniet lekker van jullie reis, ik geniet thuis weer mee! X

• 30 November 2015 - 00:33

Linda En Kees :

Bijzonder goede fietsen. Alles werkt, niets rammelde. Goed geregeld door Nederlanders.