Diving koh phi phi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Linda en Kees - WaarBenJij.nu Diving koh phi phi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Linda en Kees - WaarBenJij.nu

Diving koh phi phi

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda en Kees

08 December 2015 | Thailand, Krabi

Tot vandaag, het eiland verkend en lekker geluierd.
Vandaag kwam daar een einde aan, voor dag en dauw opgestaan. Om 7.00uur melden in de duikschool, om 7.30uur varen we uit.
Altijd weer een beetje gezonde spanning om na een heel jaar weer te gaan duiken. De eerste duik wordt de camera dan ook aan boort gelaten om ons volledig op elkaar en op het duiken te richten.
We zijn nog niet te water of we bevinden ons tussen duizenden gele Damsels. Wat een schouwspel. Dit wordt meerdere keren herhaald tijdens deze duik. Mochten we ze morgen weer zien dan zal ik dit trachten te filmen. Werkelijk een geweldig kleurrijk schouwspel, de visjes zwermen gewoon om je heen. Maar mogelijk gaan we morgen wrakduiken en naar sharkpoint.

De tweede duik was een dropoff , helaas aan de schaduwzijde van een eiland, maar wel heel mooi. In de laatste minuten van onze duik kwam daar de blacktip haai langs cruisen. De foto was last minuten en het was daar donker helaas, maar het was een gezonde dikke jongen.

• 08 December 2015 - 15:48

Marian Gravemaker:

Ik zie geen foto van de haai helaas.. misschien kijk ik niet goed..... anyway, het klinkt allemaal fantastisch!

• 08 December 2015 - 16:10

Linda En Kees :

Krijg de foto's niet geupload. Kloten systeem. Misschien morgen. Helaasch Pindakaasch.
    Ik ga slapen geef het op. Gaaaaap.

• 08 December 2015 - 18:38

Jolanda J:

Het klinkt allemaal fantastisch. Ben benieuwd wat je morgen allemaal weer ziet.
    En je been is dat weer hersteld. Ik ken n.l. een verhaal JAWS die komt je achterna als ie bloed ruikt.