Khao Sok NP en terug naar paradise resort - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Linda en Kees - WaarBenJij.nu Khao Sok NP en terug naar paradise resort - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Linda en Kees - WaarBenJij.nu

Khao Sok NP en terug naar paradise resort

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda en Kees

04 December 2015 | Thailand, Surat Thani

Vandaag gewekt door de bush, cicaden (maken hier het geluid van een fluitketel die staat te koken, uur na uur), apen en kikkers.
Om 7uur vroege safari om apen en vogels te spotten. De apen zijn goed vertegenwoordigd, in meerdere soorten, de vogels laten zich niet zien.
Maar dat zou ik ook niet doen als je het geluid van een Longtail boot kent, ;-(

We horen wilde olifanten in de bush, maar deze laten zich niet zien. Helaas.

Daarna ontbijt en door naar een ander resort voor de volgende wandeling.
Ik haak af, ik ben zo stijf als een pier met mijn blauwe been. En maar goed ook, het is stijl naar boven, naar een grot met een witte slang en een view point.

Ik vul mijn tijd met praten met andere reizigers, die komen en gaan en het schrijven van verslagen vd afgelopen dagen en hoop ze dan straks als tekst te kunnen kopiëren. Nu dus.....

Na 3 regen buien komen we met de boot doorweekt weer aan bij de ingang vh park.

No wet, no fun. Dat was het motto van de afgelopen 2 dagen. En nat zijn we geweest, van zweet, regen, zwemmen, modder, rivieren en een grot bezoeken

• 04 December 2015 - 12:56

Marjan Claassens:

Zo herkenbaar die tropische buien, maar ze houden het land mooi groen! Hebben jullie dan ook zo'n lekker golfplatendak waardoor je elkaar niet meer kan verstaan door die herrie? :-)
    Reis klinkt prima so far, so good. Enjoy !

• 04 December 2015 - 14:21

Eric:

Kei gaaf die verslagen en wat je allemaal beleeft.
    Ik geniet hier ook mee,
    Veel plezier nog.