zanzibar belly's - Reisverslag uit Nungwi, Tanzania van Linda en Kees - WaarBenJij.nu zanzibar belly's - Reisverslag uit Nungwi, Tanzania van Linda en Kees - WaarBenJij.nu

zanzibar belly's

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda en Kees

03 December 2014 | Tanzania, Nungwi

Dagje forest en stonetown gecancelled, het virus heeft ons ook te pakken.
Is het eten, klimaat of zeewater? Wie zal het zeggen, zelfs mensen die hier al jaren wonen, worden nu gepakt.
Eerst ik, toen kees en vandaag nog allebei een beetje.
Dus 2 slaap en rust dagen, veel drinken, ors' jes, norrit en toilet bezoeken verder. Komt het einde van onze vakantie inzicht.
Voor vandaag zelfs de laatste 2 duiken afgezegd, belly trouble in duikpak wil je niet meemaken.

We hebben het goed gehad. En we zijn er niet echt ziek van, tis enkel lastig.
Morgen de pickup service vervroegd naar de ochtend zodat we toch nog 1 dagje Stonetown kunnen doen. En misschien een spicetour. We'll see.
Dan begint de trip terug naar huis, naar de kou en de winter.
Wij gaan de heerlijke warmte zeker nog missen. Hopelijk heb ik vanavond nog ruimte om een beetje zon mee in te pakken voor thuis, maar ik zat al mijn max van 15k.
Nog 1x happy hour, goed om de bacterien te doden, nog 1x sunset, ik hoop op een mooie.

• 03 December 2014 - 14:56

Marjan :

Goede reis terug en bedankt voor het weer mee mogen genieten van jullie reisverhalen. Altijd heerlijk! Beterschap ook!
    Groetjes,
    Marjan Claassens

• 03 December 2014 - 15:17

Eric:

Das toch jammer als je ziek wordt op je mooie vakantie.
    Hopelijk ben je morgen wat opgeknapt zodat je je reis goed kunt afsluiten.
    Goede reis terug en ik heb genoten van de reisverslagen en mooie foto's.
    Tot volgende week
    Groetjes Eric

• 03 December 2014 - 15:58

Ine Ekas :

Toch twee bordjes minder dus! Goede reis

• 03 December 2014 - 16:05

Linda En Kees :

Ine: had je gedacht. We zijn dan uithongert. Een lekkere Chucuchuku gaat er dan wel weer in.

• 03 December 2014 - 17:05

Lucy:

Jammer dat jullie ziek zijn geworden in jullie vakantie. Hopelijk een mooie dag in Stonetown.

En eh Lin, als je je eigen spullen nu eens weggeeft aan de mensen in Zanzibar, en gewoon 15 kilo zon meeneemt naar Nederland. Win win situatie lijkt mij....;-)
    Mensen daar blij en wij ook blij! En jij ook, want dan mag jij weer nieuwe kleren kopen!

• 03 December 2014 - 17:22

Jolanda:

O,wat vervelend dat je ziek bent maar geniet nu nog maar want als je weer terug bent dan is het hier heel, heel,heel koud.
    Maar wel heel gezellig want dan zie je al je vrienden weer. doeiiii