en toen kwam de typhoon........ - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Linda en Kees - WaarBenJij.nu en toen kwam de typhoon........ - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Linda en Kees - WaarBenJij.nu

en toen kwam de typhoon........

Blijf op de hoogte en volg Linda en Kees

21 November 2013 | Filipijnen, Manilla

onze planning was van korte duur en dus ook dit verslag.
Op 9 November gooide thypoon Haiyan onze reis en duik plannen in het honderd. Ons 2de hotel lag in het oog van de thypoon. De schade aan Malapascua island is aanzienlijk. Van het mooie tropische bounty eilandje net ten noorden van Cebu is niet veel meer over.
Geen slachtoffers gelukkig, maar wel enorm veel schade.

Voor ons is dit een luxe probleem. Voor de bevolking een ramp.
Deze reis wordt voorlopig uitgesteld.

Wij hebben onze vlucht gelukkig kunnen omboeken naar Bali. En gaan duiken bij Nusa Penida en de Gili eilanden (Lombok)

Of we daar een reis verslag van bijhouden is nog onbekend, omdat we bijna niet rond trekken en dus weinig te melden hebben (waarschijnlijk).