bon bini Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda en Kees - WaarBenJij.nu bon bini Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda en Kees - WaarBenJij.nu

bon bini Bonaire

Blijf op de hoogte en volg Linda en Kees

25 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Zo nu even een computer, dat werkt wat makkelijker. Zondagavond hadden wij een piep klein vliegtuigje (15p) van Curacao naar Bonaire. Dat was wel een ervaring op zich. Wij hadden die dag slecht weer, maar in de avond was het dan toch droog geworden. Wat was onze verbazing: het regende in het vliegtuig en de mist kwam door de airco naar binnen. Het gaf de 15min durende vlucht een bijzondere accent. Nog nooit zo iets meegemaakt. Wij zijn nu 3 dagen aan het duiken op een heleboel duik stekken aan de westkust. Gisteren ook de eerste bootduik naar klein Bonaire gemaakt. Waanzinnig mooie lokatie, dat gaan we zeker nog eens over doen. Het weer blijft wisselvallig. Van hete zon, tot stort regens, maar met duiken hebben we daar geen last van, alleen minder licht en een bijzonder geluid onderwater. Mar we vermaken ons prima, de dagen vliegen voorbij.
Vandaag geen duiken, vandaag zit mijn neus dicht van alle airco etc en dat geeft geen goed gevoel onderwater. Maar we hebben net Slagbaai national park bezocht, erg mooi, erg ruig terein. Je waant je op een ander eiland. En aangezien we een grote pick-up rijden, maakt ons het niet uit om dwars door dat terrein te rijden. We hebben hier geen kaart lezer of andere aansluiting, dus foto's moeten maar weer ff wachten. laters ..... groetjes en bedankt voor de reacties. EN ja we hebben aan alle tips veel gehad !!!
groetjes Kees en Linda